Inwestycja na całe życie

96% Polaków uważa budowę domu za jedną z najważniejszych inwestycji w swoim życiu. Zdecydowana większość (90%) deklaruje, że preferowałaby ponieść wyższe koszty na etapie budowy, by potem zmniejszyć koszty eksploatacji – wynika z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Wienerberger*.
Gdy energooszczędnie znaczy ekologicznie

Aż 99% Polaków deklaruje, że jest dla nich ważne, aby ich dom był energooszczędny. Jednocześnie co czwarty respondent nie jest w stanie określić, który materiał budowlany jest ekologiczny i poprawia wydajność energetyczną domu – wynika z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Wienerberger*.
W zdrowym domu, zdrowy duch

Budując dom na lata, Polacy w jednej kwestii są jednomyślni – zdrowie własne i ich rodziny stanowi wartość, na której nie powinno się oszczędzać. Nie mają jednak pełnej świadomości wpływu materiałów, z których dom jest zbudowany na ich samopoczucie. Jako czynniki najkorzystniejsze dla komfortu mieszkańców wymieniają przede wszystkim odpowiednią jakość powietrza, termoregulację pomieszczeń i trwałość materiałów – wynika z badania Kantar MillwardBrown na zlecenie Wienerberger*.
Dom to nie tylko cztery ściany

Polacy o budowie i zakupie domu
Dom e4 – nowa definicja komfortu

Myśląc o budowie lub zakupie domu, współczesny inwestor poszukuje przede wszystkim komfortu, rozumianego jako połączenie bezpieczeństwa, wysokich standardów użytkowania i estetyki. Wybiera nowoczesne produkty najwyższej jakości, które nie tylko gwarantują efektywne rozwiązania energetyczne, ale są również zdrowe i przyjazne dla środowiska. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, firma Wienerberger stworzyła unikalną koncepcję domu energooszczędnego e4, który łączy wszystkie powyższe cechy i zapewnia mieszkańcom komfort na lata. Pierwsze domy zbudowane w koncepcji e4 powstają na osiedlu w miejscowości Cisie pod Warszawą.
Inwestycja na całe życie

96% Polaków uważa budowę domu za jedną z najważniejszych inwestycji w swoim życiu. Zdecydowana większość (90%) deklaruje, że preferowałaby ponieść wyższe koszty na etapie budowy, by potem zmniejszyć koszty eksploatacji – wynika z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Wienerberger*.
Gdy energooszczędnie znaczy ekologicznie

Aż 99% Polaków deklaruje, że jest dla nich ważne, aby ich dom był energooszczędny. Jednocześnie co czwarty respondent nie jest w stanie określić, który materiał budowlany jest ekologiczny i poprawia wydajność energetyczną domu – wynika z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Wienerberger*.
W zdrowym domu, zdrowy duch

Budując dom na lata, Polacy w jednej kwestii są jednomyślni – zdrowie własne i ich rodziny stanowi wartość, na której nie powinno się oszczędzać. Nie mają jednak pełnej świadomości wpływu materiałów, z których dom jest zbudowany na ich samopoczucie. Jako czynniki najkorzystniejsze dla komfortu mieszkańców wymieniają przede wszystkim odpowiednią jakość powietrza, termoregulację pomieszczeń i trwałość materiałów – wynika z badania Kantar MillwardBrown na zlecenie Wienerberger*.
Dom to nie tylko cztery ściany

Polacy o budowie i zakupie domu